Saturday, February 21, 2009

sportday ;)

tadi aku da tunjuk marching pictures right ? so now, gamba time sport day plak. tadi skola aku buat sportday. ni kali yang ke-14. best gile wok ! haha ;D jerit jerit smpai sakit tekak akuu hakhak asal rumah mane mane yg menang aku jerit except rumah BIRU ! aku anti killer dgn rumah cekgu wahab tuh , huh menyampah ! haha xD but this year agak shit siket aa, haha cz rumah hijau kalah. mcm bodo jehh. hakhak penat bodo aku sokong kau tapi kalah jugak, bangang :D 1st place rumah biru yg mcm yeye tuu haha :D 2nd place rumah kuning 3rd place rumah hijau yg sebenanye power tapi saje je bagi peluang kt rumah lain menang bhaha xDD 4th place rumah merah yg selese dgn kedudukan dorg tiap taon haha :D
marching plak 1st place kadet polis wanita (last year pn dorg jgk, nyampah ! :D) 2nd place aku tk egt aa. kadet polis laki kot. for marching rumah sukan aku mmg tk puas ati gilee. ade ke rumah biru yg tk lawa tu bole menang ? da la pkai apron KH. haha :D taon lepas pon pkai apron tuh, tk basoh agaknye. bhaha tu nasib je la baii. hahaha :D
dlm kol 12 lebeh tu, da nk balek da. tapi mcm bongok nk lame lame. huh da la kitorg yg kene dok kt padang panas panas mcm hape jehh ! cekgu plak sedap sedap dok kt astaka tk kene panas dok atas kusi , bapak diee ! pastu ckp nk lame lame ann. haiss da panas lua panas jee dalam huh ! but but, dlm panas panas tu sempat jgk kitorg snap snap. haha :D pelbagai aksi kitorg buat. ;D tgk je la bwh ni. ni pn aku letak siket je. ade byk lagi. korg nk tgk ? tkpyh, sebok jeh bhaha ;D

da, aku tktau nk cite pe lg. cukop la ni. babai :)

1 comment:

Cerita Kehidupan said...

ceh,ijau dah kalah nak cakap biru yeye pulak ! bluek c(: