Saturday, February 21, 2009

jgn tinggal daku

ASFAEZZAH BT. ABD KARIM
kenape kau mesti tinggal kn kitorg ?? ecehh ;p asfa asfa, kau nk tggl kn kitorg gak ke ? hehe best la tu dpt g teknik jb. huh tape tape, kau tggu kitorg kt sane kay. nnt kitorg dtg haha :D kau da gi sane jgn lupe kitorg kt sini. tau la da g sekolah baruu. t kang dpt new friend, old friend lupee. kau camtu, aku jotos pale kauu. bhaha :D btw, thanx a lot cz kau tlg kitorg tok present sejarah tuu. jase mu akn ku kenang. wahhaha ;D so, hope kau sukses kt sekolah baru tuu. love u babe ! ;)
p/s : act, sekolah teknik jb dgn sekolah uda tk la jaoh mane punn. mcm nk pinda endon je ann, haha :DD

1 comment:

abstract motion said...

wahh!. terharu nye aku!. tk sangke kau akan buat blog ttg aku. kalau aku lupe old friends, jotos je kepale aku. haha. aku sedih la nk tinggal kn SMKBBU. dh la kene berpisah, pastu tk de membe!. adehh. amat susah & berat hati. aku doa2, kau, syaza, farah, zoe & anna dpt yg second intake!. aminn!!. contact2 la aku nnt. haha. aku mcm nk pindah endon je?. hehe. dh la lps ni susah nk jumpe. tah2, 2 minggu skli, blum dpt jumpe. waaa..... 2 minggu, lame tu. mesti aku rindu gile kt korg & membe2 aku yg lain. thanks for the wish, yg success kt sek br. fuhh!.
love u all too!. ;)