Tuesday, May 12, 2009

menanahh !!

haha, menanah wokk ! :D gile hengkauu td aku jawab ADDMATH paper2. mcm tahik hanjing kurap dodol, ahahax xD soalan die, amboii tkbole tahan bhaii. first2 dpt ketas, wuhh dedo bhaii. haha bace soalan no.1, pergh kau ! da mcm soalan no.20 wokk, haha okay la, no.1 da lepas. smpai no.2 plak, mak haihh mcm soalan akhir tahun la plakk, hahaha aku blurr gile an nk jawab. tk tau uw, aku tggl an dulu. berganjak ke soalan seterusnye. haha ;D

nk tggu 2jam steng tu habis dgn byk gile soalan yg aku tk jawab, rase nk nanges an. haha aku rase cm nk koyak2 je ketas tuhh, haiss =.= punye la takut nk jawab smpai hajat nk p tandas pn terbantut, hahaha xD nk tido pn tk cukup mase dol, haha mate plak naik juling asek bace soalan yg same jehh :P
aku rase cm nk jerit je an satu kelas tu, haihh tapi tkbole plakk, haha :D so, kene lah diam je an. tkkn lah tetibe je nk jerit kang org ckp aku gile plak an, haha :D

dan akhirnye, tibe lah mase yg aku nanti2 kn. haha tepat pukul 10.00 pagi dgn perasaan yg bangge, aku pn mengepas kn ketas soalan aku kpd org dpn aku. haha wah, lege selege legenye da anta. huuhaii ;DD

tapi tapi, dalam kelegaan aku tu aku masih dilema ketakutan wokk. haha mne tknyee, aku takut gile dgn ape yg aku jawab. yg hentam bape byk, yg tksure tkpyh cite, yg tktau lgsg pn ade. yg yakin betul ? TAKDE ! haha eh ade 1, tu pn die soh isikan table, haa yg tu aku yakin betul. hahaha xDD lain sume, hmm ntah lah. haha :D hadoyaii

tadi rehat aku tk mkn punn, mkn roti coklat je. wuu lapa je an :( mne tknye, sbb kn takut nk jawab paper math aku da la tk study lg. hayohh, lepas da p beli roti uw teros masok kelas an. konon2 nk study, hahaha aku ade mase lebihkurang 25minit je b4 paper math strt. hah, nk bace ape bhaii ? harapan la nk masok dlm kepale hotak aku nihh , haha :D 10.30 paper da strt. math pn aku dedo dol, ye ahh aku da la tkstudy an. pastu bole plak die masokkn soalan form3. woo, zaman form3 aku da berlalu la bhaii, haha xD aku pn igt2 taik ayam je an time nk jawab tuhh. ahaha :D nasib lah math ni ade objektif + subjektif. lau mcm addmath subjektif jee, nyampah =.=

soalan2 objektif bole tahan lg senang die. soalan subjektif plak, dpn2 die masih gah lg an nk jawab. tibe soalan blkg2, haha hamek kau skali lg ! xDD 2 soalan akhir uw form3 pnyee. yg pai2 sume tu haa, aku da la bahlol siket bab tuu, haha :D soalan tu kompem2 aku hentam. tktau la betol ke tk. hahaha drpd mrkah penoh dpt suku pn jadi lahh ;D then bile da abes je mase ,waaa nikmatt ;D syokk gile wokk, balekk ! ahaha even aku tau yg aku jawab td ntah hape2 je an tapi punye lah syiokk nk balek sume dilupekan. ngahaha :DD

hm, aku ade 2 hari lg b4 tamatnye midyear exam aku. wah, tksaba tksaba ;DD esok, paper ADDMATH1 dgn THECNICAL DRAWING. nebess nehh, haha :D study tk abes lg. haihh dah lah, i think it's enough fr now. :) till next new entry yeahh. adioss :)

No comments: