Monday, May 11, 2009

EXAMINATION

wow, gile bapak punye bapak lame aku tk update blog ni, haha :D act, pade mulenye (eceh :P) aku da mls nk bukak blog ni lagi. tade mase wokk, busy memanjang an dgn schl, homework yg menimbun and and tiade kesempatan mase lah nk bukak, haha :D

hari ni, da masok hari ke-6 midyear exam schl aku. wuh, thank GOD lepas jgk mggu prtame :)
last week, da 5 paper aku jawab. BM, BI, AGAMA, SEJARAH & FIZIK. hmm, mggu prtame ni paper2 die bole dikatekn OKAY lah, haha but fizik, wuhh ! gile babeng kau aku jwb fizik paper2, mcm tahi dol ! hahah :DD paper fizik aku jawab hari rabu ritu. huh, dgn hentam komoro nye, haha yg tktau lain plak citenye :D yg ragu2 lg tk yah cite ahh, haha :DD bile abes je an mase jawab, perghh nikmat nye tk trhingge wok. haha yg tkbole bla, paper tu mase die 2jam, 1jam aku peruntukkan utk TIDO. bhahaha hebat tk ? musti hebat ann. :DD hm, fizik da pn lepas. :) then, tadi aku jawab paper kimia plak. lagi lah, hahaha smpai schl kol 7.00. 7.30 da start. paper2 plak tuh. mule smgt uw nk jawab, skali da bace soalan, hamek kauu. naik juling mate aku bace soalan die, haha :D mase plak 2jam steng. jenoh dol nk tggu abes mase, ahaa. da jawab2 uw, tibela masenye tok hantar ketas. woaa, syok gile da abess. haha :D then p rehat. lepas rehat paper1 plak. hah, dgn tk bace buku, bkn stakat tk bace ,sentuh pn tk. haha dgn bgge lah aku mnjawab soalan2 yg diberi, bahaha :D 1.15 kemudian, tamat lah mase menjawab. haha :D hantar la an ketas nye tuu. hari ni bkn 2 paper je aku kene jawab, ade satu lg bhaii. haha paper ni mmg susa gile wokk. tkbace mmg la tk bole jawab. haha paper PENDIDIKAN JASMANI DAN KESIHATAN. ahahaha :D semagt woii aku nk jawab 20 soalan yg diberi. xDD mase die 30 minit je, 10 minit aku da siap. ahahaha :D kompem A1 lah PJK. xDD then da tu, balek ah. haha


hmm, esok plak de paper ADDMATH2 dgn MATH. huh ! cuak dol nk jawab. nk nk addmath an. paper2 plak tuhh. =.= nasib lah masok smpai chapter4 je. lau byk2, tktau la. haha :D
dah lah, aku tktau nk ngomong ape lg, ahaha babai da ah ;DD


p/s : ezat ily imy iwy muhahx xDD

No comments: