Friday, December 5, 2008

lompat si katak lompat. :D

mase ni kol 10 lebeh. aku bosan gilerr tk tau nk buat pe. nk online abg tgh gune pc. nk lepak bilek akk tgh ngecit ngecet ngn bf die. nk tgk tv ayah da concer. HUHU aku pn dok jela kt ruang tamu adek aku pn time ni mcm org tk btol ulang alek dlm ruma ni. sbb da tktau nk buatpe, aku pn amek ah cmra cannon apak aku yg ade kt meje telepon. adek aku ckp ah,

"teh, amek aa gmba lompat."

aku pn ckp,

"haa, bole ah. die lompat org amek."

lepas tu, adek aku pn lompat ah. aku pn snap la gmba die. ade la due tige gmba yg menjadi. HAHA :D

jump jump jump ! ;D

dun noe la. HUHU

lompatan mautt. HAHA :D

lepas da amek gmba tu, aku ngn adek aku btau aa akk aku yg de dlm bilek. aku ckp ahh,

"k.nurul, tgk jadi beb." *smbil tnjk gmba adek aku lmpt.

akk aku ckp,

"haa, jadi ahh. cpt, cube org amek gmba die plak."

aku ckp balek ,

"haa, okay okay"

then, aku pn tampe segan silu lompat la. akk aku snap ah. tpi dlm bilek ni, 1 e gmba yg jadi. tu pn gmba aku jee. HAHA :D ni la diee xp


muke aku tkbole bla wokk ! malu nk tnjk. HAHA :D

dlm bilek, akk aku snap 1 je. yg gmba aku tu laa. lepas da tu, aku ngn adek aku kua dari bilek. kt ruang tamu kitorg snap snap lagii. HEE :P

HOYEH HOYEHH ;D

tktau la pesen ape ni. HAHAA :D

im the klawa girl. HARHAR

bluek :p

ditapis. HAHA :D

1 comment:

.aish. said...

gile gile gile..
kowg mmg gile r weyh..
haha.
=DD
fun!