Monday, December 8, 2008

HARI RAYA AIDILADHA

biase biase je laa. aku tade g memne pun raye haji ni. pagi td pn aku dikatekn org yg paling lambat bangun. HAHA 8 lebih aku bangun. org lain da siap mndi sume, aku baru bangun. HAHA lantak laa. :D lepas bangun aku tgk nset. ade msg dari die. die bagi msg raye. tapi aku bia je. tk rply pun. HUHU b4 mndi aku gosok baju adek aku ngn baju aku dulu. lepas da tu baru aku mandeyy. HAHA ;D lepas da mndi tu baru aku reply msg die. aku ckp sory cz late rply msg die. pstu die marah aku. HAHA marah manje jee. BHAHAHA :D die ckp die nk mkn ngn sesedare die. so, we decided stop msg dulu. :)

aku bosan gilerr td. tambah tambah plak ngn rase ngntok. HAAA aku pn amek la bntl dari bilek. aku bareng kat ruang tamu. 'bgaikn org mengantok disorong bntl' WAKAKA aku pn tido ah. syiokk killer ah. dgn sejuk hujan, perghh ! :D

dlm kol 11 gitu ahh, aku pn bgn. bunyi kecoh kecoh mengganggu tidur ku. HAHA dorg tgh siap siap nk g rumah cousin. aku pn dgn rase malas dan malas bgn laa. aku carik tudung kt bilek mak aku. da jmpe aku gosok. da gosok aku pakai ah. HAHA lesap da tu, die msg aku. die tnye 'bole call tk ?'. aku rply ckp 'bolee'. then, die pn call. aku bitau die aku nk g rumah cousin. die pn ckp okee. baik baik. HEE :P

kt rumah cousin aku mkn lontong. sedapp ! HAHA tapi aku tk lah harok nk makan byk byk. HAHA rase ngntok aku masih kuat. bygkn baru bgn tido tros g rumah cousin tu. haih ! xp lepas da mkn tu, boring plak. tk tau nk buatpe. aku duduk duduk tgk tv je laa. lain lain sume rancak borak. aku pn menyebokkn la diri ni. HAHA tapi aku dnga jee :P then, akk aku ajk balek. aku pn ekot je laa. kitorg balek, tapi parents stay rumah cousin tu lagi.

smpai rumah, aku msg die. btau da balek. kitorg msg la kejap. then stop balek. HAHA due due mls nk msg act. :) dah tk msg, bosan la plak. HUHU aku bkk laptop akk aku then main game fav. SPONGEBOB DINNER DASH. :D best wok game ni. skrg ni aku da bkk restoren baru. BIKINI pe ntah name nye. HAHA da masok level 7. tapi asek tkdpt score je jmlh duet yg die nak. BHAHAHA da mls nk main aku pn ttp. :)

tibe tibe rase nk mkn plak. aku pn makan laa nasik impit ngn rendang ngn aym yg mak aku bawak balek dari rumah cousin aku. mmg hari ni byk aku mkn. HAHA ape kesah ,raye knn. :DD pagi aku mkn lakse kelantan yg mak aku buat. then mkn lontong kt rumah cousin. then mkn nasik impit ngn rendang plak. HAHA boroi boroii :D

hmm, tade ape yg best pn aku buat hari raye ni. makan tgk tv makan online makan lagii. HAHA tu je laa. malam pn same jee. HAHA :D dh laa. penat nk tules pnjg pnjg. korng pn bkn rajen nk bace kn ? kn kn ? HAHA :D ogayy choww ! :)

No comments: