Thursday, March 19, 2009

cik puan petai tag saye.

Adakah anda suka blogging? Kenapa?
suke la jugakk. kenape ? sukati aa. haha :D
Blog siapa yang selalu anda skodeng? Nyatakan 5.
*plaztic
*anna
*sis z
*illina
*amma
Upload gambar followers yang anda suka.Dan describe it.
* tidak semestinya orang yang anda nyatakan di atas.*
ini anna ; member since form 1. seronok kawan dgn die. nmpk je mcm budak 12 taoh tapi brpikirn jaoh. haha :D *kembang la tu aku puji. :p

ini petai aka plaztic ; die ? hah sape tk knl die. haha die ni sengal2 sikett. konon SENIOR akuu. haha



ini sis z ; die cantik ,suke tgk care die woii :) and i do like all her pictures. cantik gituu :)




Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menemani dan menyayangi anda sepenuh hati? Dan siapa kah orang itu?
*mesti laa. aku nk ezat jee. ily ;)


Taken or single? Mana lebih bagus?
*TAKEN :) ia nye bagus fr me laa. hehe :P


Pernah tak cinta anda tidak dibalas?
*jawapan artis : oh no komen. haha :D


Ciri-ciri idaman gf/bf anda?Nyatakan 5.
*opkos tinggi sbb aku tggi. haha
*baik hati. tade sape nk bf/gf die jahat wokk
*memahami. lau tk paham bahase nnt asek gadoh je. huh!
*simple. tkpyh nk over2, aku tksuke. haihh
*kaye. wahaha :D aku mate duitan ($_$)


Pada umur berapakah anda akan merancang untuk berkahwin?
*bile da berjaye mncapai cite-cite yg diimpikan, da ade rumah sendrik, da ade kete sendrik, da keje tetap, da ade harte baru aku kawen. klau time tu umo da 40 pn 40 laa. haha :D


Nak berapa anak?
*kalau ade rezeki egt nk 9 anak. bhaha :D nnt raye musty meriah bhaii.


diwasiat kn kpd ;-
*sesape yg bace ni ,anda diwajibkn menjawab. lau tk merit kene tolak. haha

No comments: