Thursday, January 15, 2009

beloved mom's birthday ;)

menatang nehh sepatutnye aku post ISNIN aritu. tapi sek tade mase jehh nk bkk blog neh. so terpakse lah aku post arini. ni just nk buat laporan tntg birthday MAK TERCINTA. hee ;p birthday mak aku bertarikh 12.01.2009. ari senin aritu kitorg ake la buat small party sikett. buat kt ruma jehh. akk aku yg byk main peranan. die buat kek sendrik. kek 4 lapis wa ckp luu. haha xD pastu buat vanilla chocolate cupcake. tapi coklat nye pahit. bhahaha :D atas2 da sedap. tibe bwh hancuss. haha then die bua mushroom soup. mabeless beb. haha t aku plak nk try buat. ngahaha ;D ape yg buat aku suke gilee mlm tu sbb pat mkn PIZZA. haha lame da aku tk mkn menatang tu beb. hoho hm, aku ade snap2 siket mlm tuhh. jemput la tgk yee :)








fav kuhh <3 pepperoni delight ;)


cupcake nmpk je lawa p pahit. haha


same je la.


kek buat sendrik. haha


HAPPY BIRTHDAY MAK :)

1 comment:

sarahunny said...

walalala!!

saya sungguh gilakan makanan di atas!! o yah!